Žajfa

23:57 / Avtor j3rn3j /

Bratranec me je prosil, da za njega pofotkam mariborski lokal Žajfa, ki ga najdemo na Lentu...nastalo je tole...ker je še mogoče v načrtu kakšen drug lokal...prosim za kakšno mnenje o izboljšanju fotk...hvala
















Oznake:

9 komentarji:

Comment by Žiga Mihelčič on 4. marec 2008 ob 00:10

men so super...direkt za v katalog...ni i pa všeč 7 in 9 fotka...ni mi všeč ker je tok fleša tm:) drgač pa kot sm reku:)lepe!

Anonimni on 4. marec 2008 ob 07:07

Okusno opremljen lokal in fotke lepo prikažejo. Morda mi manjka le nekoliko več življenja. Recimo kakšni daljši čas, da ujameš gibanje in s tem zabrišeš obraze. Čeprav verjetno ni bil namen fotkat z ljudmi.

Comment by j3rn3j on 4. marec 2008 ob 09:30

Uros hvala za komentar...mogoce res manjka kakšna s daljšim časom, ampak ker je bilo to moje prvo takšno fotkanje da me folk gleda med dejavnostjo, sem pozabil stativ(tako da sem slikal iz roke), beli papir da bi si nastavil wb, pozabil sem si stabilizator vklopit, in niti fotk nisem kaj pregledoval(njihovo ostrino)...vse je enkrat prvič...tako pač je. No pa še mudilo se mi je.. :)

Anonimni on 4. marec 2008 ob 12:13

RAW ti reši težave z belim papirjem

Anonimni on 4. marec 2008 ob 15:24

Fotke so res dobre. Je dobro opremljen lokal, žal pa sem že tudi slišal nekaj slabosti v zvezi s hrano. Sam sem bil enx na pijači tam, pa je bilo vse ok.

Comment by Mih@ on 8. marec 2008 ob 15:43

LOOOOOL Še ne dolgo nazaj smo imeli neživilsko štacuno po imenu Žajfa :D

Fotke pa kar v redu, se pa strinajm z urosg in cicle ;)

Anonimni on 24. julij 2008 ob 00:50

Žajfa je super. Hrana je odlična in redno jem tam, pa še nisem nič slišala, da bi kdo od nje zbolel Gregor :)
Večina slik mi je res lepih, če že morem o slikah - na to se ne spoznam, sem pa mimogrede na tvojo stran naletela.

Comment by markopigac on 27. marec 2011 ob 13:35

wb si zgresil

Comment by j3rn3j on 27. marec 2011 ob 19:11

Pigac...ma ja...3 leta nazaj...sem pač ustvarjal tako..sedaj bi zelo zelo drugače :) Je pa malo rumeno vse ja...ni bilo niti stativa itd...lahko prebereš moj prvi komentar pod to objavo :)

Objavite komentar